Met een klanttevredenheidsenquête weet u of uw producten en diensten aan de verwachtingen van uw klanten voldoen.
Tevredenheidsenquete
Klant tevredenheids onderzoek
Waarom
Een Tevredenheidsenquête helpt u precies vast te stellen wat uw klanten bevalt en niet bevalt, en waar verbetering mogelijk is. Hoe goed doen uw medewerkers het op het gebied van de klantenservice ? Dankzij onze ervaring op dit gebied kunt u dit percentage voortdurend evalueren aan de hand van de criteria die u hebt gekozen. We zullen u dan ook helpen en adviseren bij het voorbereiden van dit onderzoek.
Tips
Hier alvast enkele tips voor je tevredenheids enquete
Vertaal de resultaten naar concrete acties.
Geef uw klanten iets terug in ruil voor hun deelname, een korting bij de volgende aankoop zou kunnen.
Neem ook een neutrale antwoordoptie op zoals "niet van toepassing".
Hoe beginnen?
Ons team kan je hierin begeleiden, samen kunnen wij zorgen dat je meetbare resultaten krijgt waarmee je aan de slag kunt gaan na het onderzoek.
Voordelen
Met een onderzoek krijg je een schat aan informatie
Ontdek
Wat je klanten denken over je bedrijf of product.
Tevredenheid
Van een klant zijn ervaring, verhoog de loyaliteit
Omzet
Verhoog je omzet met terugkerende klanten.
Voorbereiding
Enkele tips voor je start met je klant tevredenheidsonderzoek.
Tevredenheid?
Een klanttevredenheidsonderzoek is niet het enige wat je kunt doen om informatie te verzamelen. Een andere manier is direct feedback vragen na het contact met jullie bedrijf. Een klant die zich gewaardeerd voelt is een tevreden klant, die daardoor ook nog eens langer klant blijft.
Definieer wat je echt wilt weten.
Wie van je klanten wil je bereiken voor het klant tevredenheidsonderzoek.
Houd de lijst met vragen kort een 10 tal vragen is oké.
korte multiple choice- of rating-vragen kan je statistieken mee opbouwen, zorg ook zeker voor een open vraag.
Bekijk met je medewerkers wat ze van de vragen vinden en of je uit deze vragen ook specifieke actie punten kunt halen.
Meten is weten
Zo goed als real-time houden we je op de hoogte.
Online Analyse tool
Onze analyse tool is online voor onze klanten beschikbaar. Daardoor kan je online de resultaten opvolgen. Zo kan u ook onmiddelijk bijsturen.
Een opdracht uitgeven aan een callcenter? U wenst geheel vrijblijvend een offerte te ontvangen, om de prijzen en de kosten van je copdracht te kennen? Wij leveren je offerte gratis en snel.