Fraud Blocker

Klant tevredenheids enquete

Met een klanttevredenheidsenquête weet u of uw producten en diensten aan de verwachtingen van uw klanten voldoen. 

Tevredenheidsenquete

Klant tevredenheids onderzoek

Waarom

Een Tevredenheidsenquête helpt u precies vast te stellen wat uw klanten bevalt en niet bevalt, en waar verbetering mogelijk is. Hoe goed doen uw medewerkers het op het gebied van de klantenservice ?
Dankzij onze ervaring op dit gebied kunt u dit percentage voortdurend evalueren aan de hand van de criteria die u hebt gekozen. We zullen u dan ook helpen en adviseren bij het voorbereiden van dit onderzoek.
klant tevredenheids onderzoek

Tips

Hier alvast enkele tips voor je tevredenheids enquete
Vertaal de resultaten naar concrete acties.
Geef uw klanten iets terug in ruil voor hun deelname, een korting bij de volgende aankoop zou kunnen.
Neem ook een neutrale antwoordoptie op zoals "niet van toepassing".

Hoe beginnen?

Ons team kan je hierin begeleiden, samen kunnen wij zorgen dat je meetbare resultaten krijgt waarmee je aan de slag kunt gaan na het onderzoek.

Voordelen

Met een onderzoek krijg je een schat aan informatie

Ontdek

Wat je klanten denken over je bedrijf of product.

Tevredenheid

Van een klant zijn ervaring, verhoog de loyaliteit  

Omzet

Verhoog je omzet met terugkerende klanten. 

Voorbereiding

Enkele tips voor je start met je klant tevredenheidsonderzoek.

Tevredenheid?

Een klanttevredenheidsonderzoek is niet het enige wat je kunt doen om informatie te verzamelen. Een andere manier is direct feedback vragen na het contact met jullie bedrijf.  Een klant die zich gewaardeerd voelt is een tevreden klant, die daardoor ook nog eens langer klant blijft.
Definieer wat je echt wilt weten.
Wie van je klanten wil je bereiken voor het klant tevredenheidsonderzoek. 
Houd de lijst met vragen kort een 10 tal vragen is oké.
korte multiple choice- of rating-vragen kan je statistieken mee opbouwen, zorg ook zeker voor een open vraag.
Bekijk met je medewerkers wat ze van de vragen vinden en of je uit deze vragen ook specifieke actie punten kunt halen.

Meten is weten

Zo goed als real-time houden we je op de hoogte.

Online Analyse tool

Onze analyse tool is online voor onze klanten beschikbaar. Daardoor kan je online de resultaten opvolgen.  Zo kan u ook onmiddelijk bijsturen. 
klanttevredenheidsonderzoek opvolgingtevredenheidsenquete chart

Info

Meer informatie over onze diensten?

Contacteer ons

Contacteer ons.

Een opdracht uitgeven aan een callcenter? U wenst geheel vrijblijvend een offerte te ontvangen, om de prijzen en de kosten van je copdracht te kennen?  Wij leveren je offerte gratis en snel.
Offerte aanvraag
   Copyright © 2024 Q-Calls
Sint Gillisplein 13 - 3300 Tienen
rocketsmilemagnifier linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram