Telesecretariaat

voor uw bedrijf

Uw oproepen professioneel behandelt.

Uw focus op uw bedrijf

Wij behandelen je oproepen

Telesecretariaat

Dankzij ons telesecretariaat service worden je oproepen professioneel behandelt en wordt jezelf niet meer gestoord, tijdens meetings, bespreking met klanten, ....  
prospectie

Voordelen

Gedaan met telefoons op momenten wanneer het je niet past.
Telefoon permanentie op de momenten die jij wilt.
Eenvoudige doorschakeling naar onze centrale. Jij bepaalt wanneer je gebruik maakt van onze diensten.
Je kan je concentreren op momenten wanneer dat nodig is, je wordt niet meer gestoord.
Een professionele agenda staat ter beschikking.
Wij werken zoals jij dit wilt, door duidelijke afspraken te maken.
Als zaakvoerder, manager is het niet altijd evident om ieder telefoontje onmiddellijk te beantwoorden. Je bent in een meeting, bespreking met een klant. Op de momenten dat je niet beschikbaar bent, kan je eenvoudig je oproepen doorschakelen naar ons en wij behandelen dan deze oproepen.
Wij zorgen er dan voor dat de gesprekken vriendelijk en professioneel behandelt worden. Alle informatie wordt in ons systeem genoteerd, zoals afspraken, bestellingen, vragen, ….

Onze agenda alsook ook ons nota systeem is een eenvoudig systeem waar je toegang toe krijgt. Ook kunnen de nota's per email verzonden worden indien gewenst.

Wij zijn zeer flexibel en werken op de manier dat voor u het efficiëntst is.
Wij kunnen u ook verder helpen met administratieve en commerciële taken
  • inbreng van gegevens
  • digitaliseren van brieven
  • e-mail beheer
  • document beheer
  • opvolging facturen
  • herinnering onbetaalde facturen per e-mail, brief en telefonisch.
  • Welcome gesprekken
  • Opiniepeilingen en marktstudies

Vaste medewerker

Vaste medewerker in dienst of contact-center
Wij staan altijd paraat met ons hele team.
Onze medewerkers weten hoe professioneel een oproep te behandelen. 
Verlof of ziekte, wij hebben een heel team klaar staan. 
Een team dat op regelmatige tijdstippen de nodige opleidingen krijgt 
Enkel de effectief gewerkte tijd wordt aangerekend. 
Alles wordt op een efficiënte manier verwerkt.
Je wilt een vaste medewerker in dienst nemen om kosten te besparen. Een logische beslissing of toch niet?

Je dient rekening te houden dat er ook iemand de taken kan overnemen bij verlof of ziekte van deze medewerker. 

Een contact center heeft vele voordelen ten opzichte van een vaste medewerker voor deze taken. 

Wat doen wij

Verlies geen tijd aan het plannen van je afspraken

Afspraken

Inplannen en wijzigen van afspraken

Bevestiging

Versturen van afspraak bevestigingen naar u en uw patient

Online Agenda

Wij beheren je online agenda en website.

Onze troeven

Contactpersoon

Altijd dezelfde contact persoon voor al uw vragen

Oproepen

90% van onze oproepen wordt binnen de 30 sec. beantwoord.

Medewerkers

Onze medewerkers werken in vast dienstverband.

Talen

Onze medewerkers zijn meertalig

Info

Meer informatie over onze diensten?

Contacteer ons

Contacteer ons.

Een opdracht uitgeven aan een callcenter? U wenst geheel vrijblijvend een offerte te ontvangen, om de prijzen en de kosten van je copdracht te kennen?  Wij leveren je offerte gratis en snel.
Offerte aanvraag
   Copyright © 2020 Q-Calls
Sint Gillisplein 13 - 3300 Tienen
envelopeuserusersphone-handsetcalendar-fullearth linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram