Dankzij ons telesecretariaat service voor bedrijven worden je oproepen professioneel behandelt en wordt jezelf niet meer gestoord, tijdens meetings, bespreking met klanten, ....
Voordelen
Gedaan met telefoons op momenten wanneer het je niet past.
Telefoon permanentie op de momenten die jij wilt.
Eenvoudige doorschakeling naar onze centrale. Jij bepaalt wanneer je gebruik maakt van onze diensten.
Je kan je concentreren op momenten wanneer dat nodig is, je wordt niet meer gestoord.
Een professionele agenda staat ter beschikking.
Wij werken zoals jij dit wilt, door duidelijke afspraken te maken.
Als zaakvoerder, manager is het niet altijd evident om ieder telefoontje onmiddellijk te beantwoorden. Je bent in een meeting, bespreking met een klant. Op de momenten dat je niet beschikbaar bent, kan je eenvoudig je oproepen doorschakelen naar ons en wij behandelen dan deze oproepen. Wij zorgen er dan voor dat de gesprekken vriendelijk en professioneel behandelt worden. Alle informatie wordt in ons systeem genoteerd, zoals afspraken, bestellingen, vragen, ….
Onze agenda alsook ook ons nota systeem is een eenvoudig systeem waar je toegang toe krijgt. Ook kunnen de nota's per email verzonden worden indien gewenst.
Wij zijn zeer flexibel en werken op de manier dat voor u het efficiëntst is.
90% van onze oproepen wordt binnen de 30 sec. beantwoord.
Medewerkers
Onze medewerkers werken in vast dienstverband.
Talen
Onze medewerkers zijn meertalig
Focus op uw kernactiviteiten
Reken op Q-Calls voor uw telesecretariaat, zowel tijdens als buiten de kantooruren.
Behandelen van uw inkomende oproepen
Dat doen we op een vriendelijke en efficiënte manier. De beller heeft de indruk dat ze bij u op kantoor uitkomen. De informatie stroom naar uw kantoor koppelen doen we in overleg met julie, op basis van de mogelijkheden van jullie crm of wij zorgen voor een efficiënte oplossing.
Efficiënter werken en processen optimaliseren
Voordeel van ons telesecretariaat
Werkwijze analyseren
Proces analyse
Efficiëntere werkwijze minder manuele taken
Kostenbesparend
We identificeren de processen en we maken een grondige analyse. We gebruiken de input van jullie en de aanwezige applicaties in het proces. Op deze manier brengen we de knelpunten in kaart.
Na onze analyse gaan we dan de processen efficiënter inrichten en zo verlagen we de werkdruk.
Door de werkdruk verlaging kan je als bedrijf enorm besparen op personeelskosten.
Training en development
Al onze medewerkers krijgen eerst een passende training.
Development en training
De coach zorgt ervoor dat zijn team garant staat voor kwaliteit. Training professioneel telefoongesprekken voeren. Permanente begeleiding en training van productkennis, zorgt ervoor dat uw klanten tevreden zijn.
Telesecretariaat prijs is afhankelijk van het project.
Tarieven en prijzen telesecretariaat
Bij Q-Calls hanteren we een vaste maandelijkse kost en een prijs per oproep. De kost van dit abonnement dekt de algemene kosten om uw project uit te voeren. U kan naar believen doorschakelen wanneer u daar nood aan heeft. U behoud de controle wanneer je ons wilt inschakelen.
Contacteer ons.
Een opdracht uitgeven aan een callcenter? U wenst geheel vrijblijvend een offerte te ontvangen, om de prijzen en de kosten van je copdracht te kennen? Wij leveren je offerte gratis en snel.