E-mailmarketing

Niet het laatste touchpoint

Een E-mail is niet het eerste en ook niet het laatste touchpoint in de levenscyclus van je contact. Bij Q-calls e-mail-marketing zet je snel en eenvoudig complexe campagne op om je contacten op cruciale momenten van de perfecte boodschap te voorzien.

Aanbod en het doelwit

Het aantal van de reacties is afhankelijk van het aanbod en het doelwit van de klant. Het verhogen van het aantal reacties door telefonische opvolging verhoogt het gewenste resultaat aanzienlijk.

Potentiële of huidige klant

In de breedste zin kan elke e-mail die is gestuurd naar een potentiële of huidige klant worden beschouwd als e-mailmarketing, maar deze term wordt normaal gebruikt om te verwijzen naar:

  • Het sturen van e-mails met als doel het verbeteren van de relatie van een onderneming met zijn huidige of oude klanten en om klantloyaliteit en herhaal aankopen te vergroten.
  • Het sturen van e-mails met als doel om nieuwe klanten te werven of om oude klanten te overtuigen iets onmiddellijk te kopen.
  • Toevoegen van reclame in e-mails die door andere bedrijven naar hun klanten worden gestuurd.

CONTACT

Locatie

ONS ADRES

Sint-Gillisplein 13

3300 Kumtich

Bel ons

TELEFOON

0493/976297

Wanneer

OPENINGSUREN

Enkel op afspraak